در این دوره، یک شرکت مشاور دیجیتال را بررسی می کنیم که کارهای خود را به صورت پروژه ای تعریف می کنند.
شروع کار از تعریف و مدیریت یک پروژه در حوزه مشاوره دیجیتال شروع می شود.
سپس فروش موارد مورد نیاز مشتری در برنامه فروش انجام شده و پیش فاکتور و صدور فاکتور برای مشتری تهیه و ارسال (ایمیل) می شود.
پس از آن، کار هر قسمت توسط شرکت انجام می شود. این کارها به صورت هزینه/ ساعتی لحاظ می شود و هر لحظه امکان اپدیت یا صدور فاکتور جدید به مشتری وجود دارد.
هزینه های انجام شده در فاکتور مربوطه به صورت خودکار تعریف شده و آماده حسابداری و تسویه نهایی می شوند.
در نهایت در برنامه حسابداری تمامی موارد به تیم حسابداری ارجاع داده می شود و آنها فقط با چند کلیک و یک نگاه کلی نیاز خواهند داشت تا فاکتور نهایی را نهایی کنند.
در پایان فیلم آموزشی، تنظیمات مورد نیاز در پایگاه داده و نحوه تنظیم برنامه ها و محصولات در پایگاه داده و اودو توضیح داده شده است.
در این دوره یاد خواهدیم گرفت
فعلا کامنتی موجود نیست.