Skip to Content
  دیدگاه استراتژیک     مشاهده ما  

تماس برقرار کنید و کسب و کار خود را در حال حرکت مدیریت کنید

ویپ اودو به طور یکپارچه با برنامه‌های اودو ادغام می‌شود تا حداکثر بهره‌وری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد.

راهکار ما تماس با ما

صدا روی پروتکل اینترنت (به انگلیسی: VoIP) مخفف کلمات Voice Over Internet Protocol است. وُیپ به یک گروه از تکنولوژی می‌گویند که برای انتقال صدا و چندرسانه از شبکه‌های مبتنی بر پروتکل اینترنت، مانند اینترنت استفاده می‌کند. VoIP با عنوان‌های تلفن IP، تلفن اینترنتی، تلفن پهن‌باند، صدای پهن‌باند، تلفن تحت شبکه صدا روی پهن‌باند نیز شناخته‌می‌شود.

با این تکنولوژی شما می توانید تماس های شرکت و سازمان تان را مدیریت کنید. این مشابه تلفن گویا و شرکتی است با این تفاوت که به صورت منسجم و پیشرفته تر، تماس ها بر روی اینترنت اختصاصی کنترل می شود و همه اطلاعات در سرور شما ذخیره می شود.

کافی است یک سیپ ترانک یا SIP trunk از شرکت معتبر تهیه کرده و پیکربندی های لازم در سرور صورت پذیرد. سپس با اتصال آن به سامانه اودو سازمانی، از پنل کاربری و ارتباطات حرفه ای استفاده کنید.

از هر دستگاهی برای برقراری تماس در هر مکانی استفاده کنید.


هر گزینه‌ای که برای شما راحت‌تر است را انتخاب کنید - رایانه، تلفن هوشمند، تبلت یا تلفن VoIP. فقط به یک اتصال اینترنتی نیاز دارید.

ادغام، زندگی را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید تمام کارهایتان را تنها با یک کلیک انجام دهید.


تمام مخاطبین شما در اودوو تنها با یک کلیک با شما فاصله دارند. اما با ویجت اودوو ویپ، گزینه‌های بیشتری نسبت به تماس تلفنی با آنها دارید. می‌توانید ایمیل ارسال کنید، جلسات را برنامه‌ریزی کنید، اطلاعات سفارش آنها یا یادداشت‌های داخلی تیم را مشاهده کنید و موارد دیگر!

اودوو ویپ با برنامه‌هایی مانند CRM، فروش، میز کمک، صدور فاکتور و موارد دیگر ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید گردش کار خود را ساده کرده و کارهای دستی و خسته‌کننده را برای تیم خود حذف کنید.

آیکون‌های بصری به شما کمک می‌کنند تا از همه چیز مطلع باشید.


ویجت VoIP با برنامه‌های Odoo ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید کار خود را با کارایی بیشتری انجام دهید، بدون اینکه مجبور باشید بین تب‌ها جابجا شوید یا به طور دیوانه‌وار به دنبال اطلاعات بگردید.

انجام وظایف پشتیبانی (حتی در حین تماس)


فعالیتی مانند تماس یا جلسه را برنامه‌ریزی کنید یا ایمیل ارسال کنید.


تمام اطلاعات مورد نیاز شما درست در دسترس شماست


برای مشاهده تمام اطلاعات یک فرصت، تیکت یا فرم تماس مشتری، آن را باز کنید.

تماس‌های خود را برنامه‌ریزی کنید تا در مسیر درست باشید


در هر برنامه Odoo، از طریق گفتگو، یک فعالیت ایجاد کنید.


Odoo VoIP کاملاً با Odoo یکپارچه شده است، بنابراین می‌توانید اقدامات را از هر برنامه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا همه چیز را پیگیری کنید.


لیست کارهای شما بسیار کوتاه‌تر شده است.

پیام ها و تماس ها


 


کلیک برای تماس 

با یک کلیک با هر شماره‌ای در اودو تماس بگیرید.

زنگ زدن همزمان 

وقتی کسی با شماره شما تماس می‌گیرد، همه دستگاه‌های شما زنگ می‌خورند. انتقال تماس

انتقال تماس 

انتقال تماس‌گیرنده به همکار یا تیم.

استفاده از هر دستگاهی 

سیستم VoIP اودو روی رایانه، تلفن هوشمند، تبلت یا تلفن VoIP شما کار می‌کند. تماس‌ها را مستقیماً از مرورگر وب یا در برنامه تلفن همراه اودو مدیریت کنید.

قابلیت استفاده از تماس 

دسترسی به صفحه شماره‌گیری در طول تماس. پس از تایپ یک شماره، با زدن کلید اینتر، تماس شروع می‌شود تا کارایی افزایش یابد و تجربه کاربری بهبود یابد. فعال بودن منوی صوتی مفید است.

تطبیق شماره E164 

تطبیق بهتر بین شماره تلفن‌ها و مخاطبین با استفاده از قالب‌بندی استاندارد E164. (کد استان و کشور)

ادغام با برنامه ها


ادغام کامل پایگاه داده 

برقراری تماس و مدیریت وظایف از هر برنامه Odoo.

ابزارک VoIP 

برقراری/دریافت تماس و برنامه‌ریزی پیگیری‌ها در داخل ابزارک.

ارائه‌دهندگان یکپارچه 

برای دسترسی به مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌های VoIP، از بین ارائه‌دهندگان مختلف VoIP انتخاب کنید.

چندوظیفگی 

یادداشت‌برداری، ارسال پیام به مشتریان و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در حین تماس.

 
ادغام CRM (و سایر برنامه‌های Odoo) 
برنامه‌ریزی فعالیت‌ها از طریق چت در هر برنامه Odoo. با برنامه‌هایی مانند CRM، فروش، میز کمک، صدور فاکتور و موارد دیگر ادغام می‌شود.


ویژگی‌های ارائه‌دهنده


تماس جهانی 

تماس از هر کجای دنیا به هر کجای دنیا.

معماری طرح شماره‌گیری 

شماره‌گیری با شماره، معرفی صوتی، پست صوتی، صف تماس و کنفرانس، همگی می‌توانند برای ایجاد یک مسیر تجربه کاربری منحصر به فرد هنگام دریافت تماس، ساختاردهی شوند.

شناسه‌های تماس‌گیرنده پویا 

با استفاده از کدهای کشور/منطقه مختلف، تماس برقرار یا دریافت کنید تا از کاربران خود در هر کجا که هستند، پشتیبانی کنید.

هدایت تماس و زنگ زدن همزمان 

اقدامات تماس زمانی که یک کاربر در حال تماس است. با یک ارائه‌دهنده یکپارچه، تماس را به کاربر یا شماره دیگری هدایت کنید و همزمان با دیگران زنگ بزنید.

صف تماس 

با مجموعه‌ای از نمایندگان که برای پشتیبانی مشتری، فروش یا هر محیط مرکز تماسی که شرکت شما اداره می‌کند، در دسترس هستند، از مشتریان خود پشتیبانی کنید.

تماس‌های کنفرانسی 

به تماس‌های گروهی در اتاق‌های کنفرانس مجازی بپیوندید تا مطمئن شوید همه در جریان امور هستند.