جریان کسب و کار - مدیریت پروژه ساختمان

جریان کسب و کار - مدیریت پروژه ساختمان

در این جریان کسب و کار، یک شرکت ساختمانی را بررسی می کنیم که در حوزه تجهیزات اداری فعال هستند. آنها هزینه را بر اساس قیمت تخمین می زنند و بر اساس میزان ساعات کاری و مواد استفاده شده از مشتریان هزینه را دریافت می کنند. به عبارت دیگر، فروشنده ای است که همه فعالیت های کارگران را فاکتور می کند. مودو به همه ذی نفعان درگیر پروژه کمک می کند تا با یکدیگر هماهنگ شوند. معمولا با قراردادی شروع می شود که هزینه مصالح، نرخ کارگران، پیمانکاران فرعی و ... مشخص می شود. سپس به محض تایید مشتری، پروژه ادامه می یابد. می توان نقشه ها و طرح ها را آماده کرده و سپس کارگران بازسازی واقعی را بر اساس آن نقشه ها شروع کنند. مدیر پروژه بر اساس مصالح مصرفی و روزهای پروژه، فاکتور را به مشتری ارسال می کند.

8,000,000 ریال
8000000.0 IRR 8,000,000 ریال
8,000,000 ریال
پاسخگو Administrator
اخرین بروزرسانی 2024/07/11
زمان برای اتمام 54 دقیقه
اعضا 1
ابتدایی
  • معرفی
    1Lessons · 5 دقیقه
    • معرفی فرایند کسب و کار
  • آموزش بخش به بخش
    6Lessons · 27 دقیقه
    • فروش و پیش فاکتور
    • مدیریت پروژه
    • برنامه زمانی پروژه
    • برنامه خرید
    • حسابداری
    • تنظیمات پایگاه داده
  • فیلم کامل
    1Lessons · 22 دقیقه
    • فیلم کامل محتوا